Intrebari Frecvente

Mobila la comanda. Design Interior. Despre Noi. Plata. Proces.

1.
Pe ce perioada se desfasoara un proiect? Timpul alocat dezvoltarii unui proiect cap-coada difera in functie de complexitate si rundele de discutii avute cu clientii. Materialele folosite reprezinta un alt factor care influenteaza termenul de livrare, in functie de stocurile furnizorilor. Timpul standard pentru livrarea noului mobilier este intre 6-9 saptamani de la semnarea contractului.
2.
Cum se face plata? Oferim un sistem de plati esalonate. Prima transa se achita la incheierea contractului si reprezinta 40% din suma totala. A doua transa se achita chiar inainte de livrare, cand mobilierul poate fi vazut in atelier si reprezinta 40% din suma totala. Dupa montarea mobilierului, ramane sa ne achiti si ultima transa, restul de 20% din costul total al proiectului de design si executie.
3.
Ce este inclus in pretul total al proiectului? Obiectivul nostru este sa abordam fiecare proiect complet, astfel ca oferta noastra de pret include partea de consultanta si discutii cu clientii, masuratorile, designul si proiectarea, productia, transportul si montajul.
4.
Ce tipuri de mobilier putem sa executam? Activitatea noastra principala este axata pe executarea de mobilier rezidential (bucatarie, living, dormitor, camere de tineret, bai, hol, dressing), oferind totodata si mobilier pentru birouri, hoteluri si alte tipuri de spatii comerciale.
5.
Ce accesorii sau feronerii folosim? Accesoriile pe care le folosim vin de la unele dintre cele mai reprezentative branduri de pe piata: BLUM, HAFELE, HETTICH. De la balamale pana la sisteme avansate de compartimentare, toate produsele au dovedit o calitate buna si de durata.
6.
Ce inseamna design interior integrat? Noi prezentam un proiect de mobilier personalizat asezat intr-un context complet, integrat in designul interior al incaperii careia ii este destinat si poate include recomandari de: lumini, corpuri de iluminat, plante sau decoratiuni.