Povestea noastra

Experti in mobilier personalizat, pregatiti sa-ti dam si idei faine de amenajari interioare.

De ce sa ne alegi pe noi
pentru mobila faina la care visezi

Suntem ART DECOR HOUSE, experti in mobilier personalizat si pasionati de amenajari interioare, realizam mobila la comanda cu o abordare integrata a spatiului. De la o idee, la design, productie si montaj, asiguram procesul complet si oferim ceea ce inseamna mobilier cu adevarat personalizat. Cum adica, mobilier cu adevarat personalizat? Cu ajutorul nostru poti avea un spatiu complet amenajat, unde piesele de mobilier sunt in armonie cu elementele decorative si corpurile de iluminat. Pentru ca suntem antrenati sa ascultam cu atentie si sa ne adaptam cerintelor clientilor, urmand in acelasi timp stilul Art Decor House – simplu, actual, functional, dar cu mult din personalitatea proprietarului. Povestea noastra a inceput in 2012.

AFLA CARE ESTE PROCESUL PRIN CARE TRECE FICARE PROIECT

Experienta in domeniu

Experienta noastra impreuna a inceput in 2012. Inainte de acest an, sub alte nume, am invatat si am crescut in acest domeniu, acumuland 20 de ani de activitate in productia de mobilier.

Mobilier cu adevarat personalizat

Avem propriul nostru atelier de debitare PAL si capacitatea de a produce mobilier perfect integrat acolo unde ai nevoie, fara a ne folosi de corpuri predefinite sau de alte solutii modulare existente.

Colegi faini, echipa competenta

Designerul dezvolta conceptul, tehnologul are solutia de implementare a viziunii designerului, iar colegii din atelier se ocupa de productia mobilierului conform asteptarilor.

Design interior integrat

Oferim o viziune completa a spatiului prin realizarea unei randari 3D in care includem recomandari de amenajare, ca sa ai o imagine realista despre cum se va integra mobila in spatiul disponibil.

ARUNCA O PRIVIRE SI PESTE PORTOFOLIUL NOSTRU

O parte din echipa noastra

Manager

Adrian Filip

Interior Designer

Corina Padurean

Furniture Technologist

Octavia Balmus

Manager Financiar

Ana Filip

Interior Designer

Andrei Filip

VREI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA?

1.
Pe ce perioada se desfasoara un proiect? Timpul alocat dezvoltarii unui proiect cap-coada difera in functie de complexitate si rundele de discutii avute cu clientii. Materialele folosite reprezinta un alt factor care influenteaza termenul de livrare, in functie de stocurile furnizorilor. Timpul standard pentru livrarea noului mobilier este intre 6-9 saptamani de la semnarea contractului.
2.
Cum se face plata? Oferim un sistem de plati esalonate. Prima transa se achita la incheierea contractului si reprezinta 40% din suma totala. A doua transa se achita chiar inainte de livrare, cand mobilierul poate fi vazut in atelier si reprezinta 40% din suma totala. Dupa montarea mobilierului, ramane sa ne achiti si ultima transa, restul de 20% din costul total al proiectului de design si executie.
3.
Ce este inclus in pretul total al proiectului? Obiectivul nostru este sa abordam fiecare proiect complet, astfel ca oferta noastra de pret include partea de consultanta si discutii cu clientii, masuratorile, designul si proiectarea, productia, transportul si montajul.
4.
Ce tipuri de mobilier putem sa executam? Activitatea noastra principala este axata pe executarea de mobilier rezidential (bucatarie, living, dormitor, camere de tineret, bai, hol, dressing), oferind totodata si mobilier pentru birouri, hoteluri si alte tipuri de spatii comerciale.
5.
Ce accesorii sau feronerii folosim? Accesoriile pe care le folosim vin de la unele dintre cele mai reprezentative branduri de pe piata: BLUM, HAFELE, HETTICH. De la balamale pana la sisteme avansate de compartimentare, toate produsele au dovedit o calitate buna si de durata.